24 juli - 10

Pappa och jag tittade nyss på I love you Philip Morris, den var faktiskt bra. När Jim Carrey har en huvudroll så tror jag alltid att filmerna blir bra. Vad jag kan komma på har jag inte sett han i någon dålig film..

Nu sitter jag och äter popcorn och dricker jordgubbsvin (alkoholfritt). Riktigt gott är det! Ska nog kanske slå på en film eller något. Vi får helt enkelt se :)





Fin blogg! Titta gärna in hos mig och säg vad du tycker! kramkram

2010-07-24 // 21:37:24
» Jenny

Skit bra film och Jim Carrey är awesome! Hur har du ramat in dina inlägg på detta viset? Skulle jag kunna få en förklaring =)?

2010-07-24 // 21:37:56

sv: tack så jättemycket! hoppas att du fortsätter att titta in! kramkram

2010-07-24 // 21:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback