31 juli - 10

Jag kan nästan inte förstå det här, men nu är det sista dagen på denna månad, vart tar dagarna vägen egentligen? Snart kör verkligheten igång igen, med det menar jag så klart skolan. Men nu blir det sista året på gymnasiet, ett annorlunda år helt enkelt. Bal, säckgång och student, det blir bra det!

Idag vaknade jag ungefär vid tolv, det var riktigt skönt att få sova ut i sin egen säng faktiskt. Men vaknade och såg att solen inte fanns ute, som den faktiskt skulle kunna göra idag.. Jag tycker inte det finns något spår alls av någon sol! Får väl helt enkelt ta och göra något annat än att gå ut och sola, men vad? Kanske ska baka något, nu var det längesen..


jag älskar att man ser så pigg ut..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback