5 juli - 10

Jag lovade bättre uppdatering, men jag har inte tid. Eller har i alla fall inte haft det idag, började jobba 10. Slutade vid 14 och då drog jag hem och åt och sedan åkte mamma och jag till Ludvika. Där köpte jag två par leggings och sedan lite smycken. Köpte glass och cheeseburgare på Donken och sedan gick vi in på Jysk och Willys.

När jag kom hem åt jag mat och efter det beställde jag lite nya kläder från Nelly. Priset bara sprang iväg! Men fick enormt mycket för pengarna.. Efter beställningen var klar drog pappa och jag ut och körde. Det gick faktiskt bra, riktigt bra. Vi åkte till Ulvshyttan och tillbaka. Jag körde hela tiden ;)

Nu ska jag springa ned i källarn och hämta lite glass, mums ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback