6 juli - 10

Har åter igen klarat av en dag på jobbet, men jag måste säga att nu går det tungt! Riktigt riktigt tungt, nästan inga kunder och sedan går klockan mer segt än någonsin! (haha!) Trodde klockan hade tickat så mycket idag att den var 13.00 men istället var den 11.30. Det kändes inte härligt ;)

Till slut var klockan två och då drog jag hem, tryckte i mig några potatisbullar och sedan la jag mig på soffan för att vila lite. Somnade och vaknade två timmar senare, skönt var det! Nu har jag precis ätit mat och nu ska jag ta mig ett glas pepsi. Jag tycker jag är värd det! (haha) För ögonen och alla myggbett kliar!



keep up the good work =) Man får ju belöning (lön) sen ! :D

2010-07-07 // 01:07:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback