Chokladfontän!

Jag älskar choklad, finns det någon som inte gör det? Men det kan vara lite svårt att smälta den, för stelnar väldigt fort igen. Varför inte köpa en chokladfontän då, som gör att chokladen hålls varm. Stoppa i lite choklad, sätta i sladden, slå på den och plötsligt har du god varm rinnande choklad. Det här är inget jag tänker skaffa när jag bor hemma, men varför inte när jag flyttar hemifrån?

Den kan bli din för 499 kronor och här hittar du den!



Nu kommer jag chocka dig. Håll i dig... JAG TYCKER INTE OM CHOKLAD!!!

2010-07-13 // 23:58:08

Jag har alltid funderat på om inte det är ganska bökigt att göra ren en chokladfontän. När den kallnar så stelnar väl chokladen och då fastnar det väl i fontänmojängen.. Annars skulle jag nog kunna tänka mig att ha en. Tror det skulle vara gott att dippa ostbågar i choklad...

2010-07-14 // 00:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback