Fråga & Svar

"vad betyder din bror för dig? :) Ni verkar ha väldigt bra kontakt!!"



SVAR: Det här skulle jag kunna skriva hur långt svar på som helst. Egentligen går det inte att förklara i ord hur mycket han betyder för mig, men jag ska ge mig på det och försöka!

När jag var liten hade jag alltid en lekkompis om jag hade tråkigt, dock ville David helst inte leka med barbie som jag älskade att göra då. Vi kom alltid på andra saker att göra då, t.ex bygga koja. Det skiljer ett år och några månader på oss så han har verkligen varit som en bästa vän genom alla dessa år. Jag älskade att reta han när jag var mindre, för han var så snäll så han gjorde aldrig motstånd. Det var nog något av det bästa jag visste, och det gick inte en dag utan att vi bråkade.

Vi växte upp och blev äldre, vi stod fortfarande varandra väldigt nära om inte närmare. Vi slutade bråka för jag hade inte en chans, han gjorde tillbaka. Då tyckte jag inte det var någon idé. Jag tror det var då vi började prata istället, prata och skratta tillsammans. Mer än tidigare alltså!

Nu står vi här idag, jag är snart 18 år och han är 19 år. Jag trodde aldrig jag skulle kunna få en sådan här bra kontakt med honom. Jag hade önskat, men aldrig trott! Nu ska han flytta iväg och börja plugga, jag vet inte alls hur det kommer bli. Jag har haft honom vid mig varje dag i 18 år, och helt plötsligt kommer han bo på annan ort någon timme bort. Det kommer kännas som att en del av mig har flyttat!

Jag ser verkligen upp till min bror och jag älskar han av hela mitt hjärta och mer om det nu går! Fast han är kille och jag tjej så har jag alltid en vän, en bästa vän som alltid finns vid min sida, vad som än händer! En vän/bror som jag kan prata med precis allt om. En som alltid lyssnar och hjälper mig om det behövs.

Kan alltså sammanfatta kort: Jag har VÄRLDENS bästa bror!


Hoppas du fick svar på din fråga? :)



» David

Love you syrran, du är bäst!

2010-07-25 // 03:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback