haha!

Det var en gång en blondin, som ville prova om det var sant det som folk säger om blondiner. Sagt och gjort, hon färgade håret kastanjebrunt.
Strax därefter råkade hon befinna sig på landet, åkandes förbi en bondgård. Nu skall jag kolla om jag blivit smartare tänkte hon, stannade bilen, klev ur och gick fram till bonden som stod bland sina får.
"Om jag räknar ut hur många får du har, får jag då behålla ett", frågade hon honom.
"Javisst", svarade han, varpå hon tar fram sin miniräknare och knappar djupt koncentrerad på den i ca en halv timme, skiner sedan upp och säger:
"Du har 945 st."
"Rätt" svarade bonden.
Hon tar ett djur och åker hem.
Dagen efter ringer det på dörren och där står bonden som säger:
"Om jag gissar din rätta hårfärg, får jag då tillbaka min hund?"


hahahahahahahahahahahahahahahahah, så underbar :)

2010-07-25 // 23:57:31
» Anna

Sv: hej :) mysigt med stuga där! Är i sthlm tisd men åker upp till gesunda igen efter de. Det är bara att komma upp på gesundaberget så får du träffa mig:) är typ jämt där. kram

2010-07-26 // 02:14:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback