Tre sätt att hålla ett vinglas?

Jag kom just att tänka på en sak, alla dricker inte ur vinglas på samma sätt. Vilken metod av dessa använder ni? Jag har aldrig tänkt på det tidigare, men idag slog det mig. Jag gör som på bild nummer 1, tror det är för att jag tycker det är bättre att hålla i glaset då. Annars måste man balansera? Eller? haha.

Eller har ni något annat sätt att hålla ett vinglas på? :)




» Julia

Första. Fast med lillfingret på andra sidan ><

2010-07-09 // 23:31:49

Första. :)

2010-07-10 // 15:17:22

Jag håller på ett annorlunda sätt, med hela handen under själva dryckesglaset men inte under själva foten, haha :)

2010-07-10 // 22:57:21
» Zalle

Du ska ALDRIG hålla i kupan. Stjälken och foten är där för att du ska hålla i dom, för att inte värma upp vinet med din kroppstemperatur.

2010-11-05 // 22:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback