14 juni - 10

Nu är jag tillbaka  här igen, hade ju gratis internet på hotellet i Turkiet. Men det bara krånglade, så jag hade ingen ork att  blogga därifrån.. Ett inlägg blev det i alla fall :) Jag har haft en helt underbar vecka, kunde varit bättre väder i början. Regn och molnigt, men även lite sol varje dag! 25 grader var det, turkarna tyckte det var kallt.. haha! Två sista dagarna kom den riktiga värmen, 39 grader. Behagligt ;) Har badat i Medelhavet, poolen, legat och solat och shoppat! Det sistnämnda blev det en hel del av..

Vi landade på Arlanda cirka 02.30 inatt och sedan väntade vi på tåget som skulle gå 06.34, men blev försenat. Det blev även fel på loket när vi åkte, så blev ännu mer försenade. Men vi kom hem till slut i alla fall, David hämtade oss i Säter.

Har inte gjort så mycket mer idag, lagt in bilder på datorn, sovit och kollat på grejorna jag köpt.











snälla kan du inte visa vad du har köpt!!!! :)

2010-06-14 // 19:34:57
» Diana

Hej på dig! Jag säljer ett par fina jeans. Om du skulle vara intresserad så är det bara att trycka på länken och se hur de ser ut inkls. pris. http://www.tradera.com/Oanvanda-cheap-monday-jeans-storlek-W28-L32--auktion_340331_114260493

Kram :)

2010-06-15 // 13:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback