16 juni - 10

Nu sitter jag här i soffan och käkar lite godis, har snart ätit upp allt som jag köpte på planet. Men när man väl börjar äta, går det inte att sluta! Känner ni igen det? haha!

Imorse var jag ute och cyklade med mamma och vi åkte förbi nere vid heros, där var det fotbollsskola. Sedan cyklade vi hem, och David och jag åkte och pantade burkar och flaskor. 50 kronor var blev det, inte illa ;) haha! Vi åkte sedan till Ludvika och köpte en telefon åt pappa, och sen stannade vi till på Hillängen och köpte glass, så snabbt försvann pant pengarna!

Senare åkte vi ut till mormor och morfar, det var dubbelkalas för morfar och moster. Vi blev bjudna på fika, och smaskiga tårtor. När vi fikat klart gick David, Ella, Ville och jag ut och lekte lite. Tjuv/polis, kurragömma, hopprep.. Kul att få känna sig som liten igen ;) haha!

David och jag drog sedan ner till Heros och kikade på lite fotboll, jäkla myggor!



» Malin

Vaa lik du va Sanna Bråding på presentationsbilden ^^

2010-06-16 // 21:44:10
» Sanna

Vinn vad du vill till din laptop eller iphone ifrån laptop-skydd.se. Tävla här :



http://moonzanna.se/2010/june/vinn-vad-du-vill-fran-laptop-skyddse.html#comment

2010-06-16 // 22:10:59
» nina

Checka in den vinnande bloggen i veckans blogg tävlingen! Besök hennes blogg, läs den, följ den och kasta in en komentar till henne (=

2010-06-16 // 23:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback