18 juni - 10

Imorse blev jag väckt av telefonen, tror klockan var ungefär 05.00. Det var mamma som ringde, hon bad mig dra ut allt elektroniskt här hemma, och trött som jag var sa jag okej och sedan slängde jag på telefonen, när hon fortfarande pratade.. haha! Drog ut allt och strax efter det kom en blixt och strax därefter en stor smäll, inte speciellt kul eftersom jag är livrädd för åska.. Men jag gick och la mig och somnade om, tack och lov..

Jag sov till ungefär 10.30 och då gjorde jag iordning frukost till David och mig. Varma baguetter, gustafskorv och gurka. Mums! När vi hade ätit fixade vi med tvätten, vek lakan och vek alla kläder.. Men det gick bra!

Sedan har jag inte gjort så mycket mer, var ner till Konsum litet tag, fick papper och mina jobbarkläder, för på måndag börjar jag jobba där. Ska stå utanför och sälja jordgubbar, det kommer bli bra!

På torsdag ska vi båda jobba och det är Emma, som jag kände sedan tidigare. Det känns skönt, vet att man i alla fall kommer överens :)

Nu ska jag åka ned och titta på lite fotboll!



haha, konsum, vilket jobb

2010-06-18 // 16:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback