23 juni - 10

Nu sitter jag här och lyssnar på Lille Katt.. haha! Så himla kul att lyssna på barnlåtar ibland! Har precis kommit hem från moster, hjälpte henne med datorn. Gick fin fint :)

Idag jobbade jag som vanligt, rensade alla burkarna.. Eller de flesta i alla fall, jobbigt! Men det är bara att tänka på en sak, pengar! Jag gör ju det inte gratis. Sedan kom Emma och bytte av mig och då gick jag hem, åt lite potatisgratäng och köttbullar. Var helt enormt hungrig! Klockan 16.00 mötte jag Lisa nere vid hamnen, vi gick först lite, sedan köpte vi glass i stora lass och sedan gick vi ännu mer. Var kul att träffa henne igen, var ett bra tag sen nu!



GOTT! Jag har några frågor till dig:



1. När fyller du år och hur gammal är du?

2. Va går du för skola?

3. Något du älskar att göra?

4. Va vill du bli när du blir stor?

2010-06-23 // 20:33:55
» Lisa

det var jätte kul:)du är bäst<3

2010-06-23 // 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback