25 juni - 10

Idag ringde min klocka 06.30, från början trodde jag det var en dröm. Men klockan började låta högre och högre, och till sist kom jag faktiskt fram till att, ja det var på riktigt. Nästan så jag var beredd på att nypa mig själv i armen. Jag somnade sent inatt, eftersom mitt rum känns som en halvljummen bastu, och sedan hade jag en flygande spindel på rummet. Nu kanske ni tänker, nej det finns inte några sådana? Men det gör faktiskt det, den flög in i allt och var hur stor som helst med extremt långa ben.. Jaja, nog snackat om den flygande varelsen, jag tog mig till jobbet så jag var där innan klockan 8.00.

Plockade ut allt och fixade iordning, det var faktiskt redan då mycket kunder. Ungefär vid 10.00 kom det hur mycket folk som helst, hade ungefär 20st på kö, men tack och lov hade jag ringt dit Emma. Det kändes extremt bra att hon kom! Sedan har det varit mycket folk hela dagen, ungefär till 13.40. Då fick jag gå hem, så fick två timmar övertid, det gillas!

När jag kom hem åt jag nästan direkt "Midsommartallrik", innehållande köttbullar, potatis, sill.. Ja, ni vet de vanliga svenne sakerna? Var riktigt gott, och det blir faktiskt godare när solen lyser utanför! Sedan la jag mig ute i solstolen och bara njöt av det fina vädret, dock blev det mulet ganska snabbt, då gick jag in och tittade på fotboll.

Nu har jag precis ätit potatisgratäng, grillat och kantarellsås, mums! Det var riktigt gott! :)



Och föresten, TREVLIG MIDSOMMAR! :)



» emmaa

Gud va söt du är :) . fin blogg oxå .

haft en bra dag ? :D <3

2010-06-28 // 21:26:49
» emmaa

ja underbar varit i stallet hela dan :) , jätte skönt stekt i solen :p HAHAH

2010-06-28 // 21:37:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback