28 juni - 10

Tack, vad gulliga ni är :) Jag trodde faktiskt ingen skulle  bry sig i om jag la ned bloggen, så jag har bestämt mig för att i alla fall behålla den litet tag till. Tror faktiskt annars att jag skulle ligga och grina på kvällarna, om jag tar bort den. Nej så illa kanske det inte är? Men bloggen har ju funnits med mig i över 1 år, det är klart det skulle kännas tomt! Så nu blir den kvar, hoppas ni är glada över det :) (haha)

Idag hade jag eftermiddags skift på jobbet, började 14.00. Kan säga att jag inte kände mig särskilt sugen på att jobba, och nej.. Det var inte roligt heller, var så himla lite folk. Tycker det är synd, nu när det väl finns billiga svenska jordgubbar :) Slutade 18.00 och då var det bara att traska hemåt i denna värme. Kläderna jag jobbar i är inte de allra skönaste kläderna att ha när det är såhär varmt ute! Tjocka gråa jobbarbyxor och en tjock piké t-shirt. Men jag ska inte klaga :) Tog mig i alla fall hem utan att tuppa av!


Dålig bild, men solen lyser igenom mina persienner!


» moaaa

Svar; Ja! Vi kan följa varandra? :))

Du verkar ha en supermysig blogg så!

2010-06-28 // 21:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback