30 juni - 10

Nu hoppar vi över på sista dagen i denna månad, hur kan det gå så himla snabbt? Nyss var det ju januari och helt plötsligt är snart juli här. Det är sjukt, är det bara jag som tycker det?

Jag åt precis lite jordgubbsyoghurt med flingor och sen skar jag i lite jordgubbar. Mumsigt! Det är bäst att jag äter nu, annars kommer jag vakna inatt med kurrande mage och då är det omöjligt att somna om innan jag får i mig något.

Vet ni, jag är verkligen glad att jag inte tog bort bloggen. Jag älskar att skriva av mig här, det är ju så himla skönt!



TJA! vilka bloggar följer du? Och kan du skriva lite om vad du tycker om dessa?! tack!



PS: JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!

2010-06-30 // 00:54:52

Jag tycker också att get går fort! Livet rullar förbi ens eget medvetande..

2010-06-30 // 11:51:31

du borde äta mer:) lite för smal, men riktigt söt är du:) / jessika

2010-06-30 // 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback