24 mars - 10

Blir uppdatering här varannan dag, bättre än ingen dag? haha. Idag var det tredje dagen på praktiken och det känns som att det är rätt ställe med tanke på våra ämnen i skolan. Idag har jag inte gjort så jätte mycket, fick sluta vid lunch för ingen skulle vara kvar i huset. Det är bara att tacka och ta emot!

Igår var jag med på en Högskole mässa i Ludvika. Var där från 09.00-15.00. Vi blev bjudna på en låda med olika sorters mat, hur gott som helst! Grillspetten var väldigt starka, men ändå väldigt goda. Till maten fick jag en burk cola, mums! haha. Godisätande blev det också hela dagen, för det fanns en skål på varje skolas/företags bord. Träffade Lisa på bussen hem, kul att få prata av sig lite! haha.

När jag kom hem idag från praktiken åt jag mat och sedan la jag mig direkt på soffan, och somnade.. Det gick snabbt vill jag lova! haha.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback