1 maj - 2010

Nu hoppar vi in i en ny månad, igen.. April månad har gått så himla fort, bara sprungit iväg! Håller ni med mig?

Igår bjöd jag hit några från klassen och vi lekte lekar, sjöng, spelade gitarr, snackade och hade allmänt roligt! Vi bestämde oss senare på kvällen för att gå ned och kolla lite vid brasan.. Det var nästan helt dött och vi drog lika snabbt som vi kom dit! Vi satt oss sedan i "centrum" och väntade på att en skulle få skjuts! :)

Idag vaknade jag halv 9, jaa ni hörde rätt! Jag somnade halv 3 inatt också, så det blev inte speciellt mycket sömn för min del. Men i alla fall, när jag vaknade var jag enormt trött, det gick ändå inte att somna om.. Satte mig vid datorn och kollade runt lite, sedan fixade jag iordning mig. Klockan tickade väldigt snabbt efter det, och ungefär vid 14.00 åkte mamma, pappa och jag till Säter och kikade på fotboll. Det var helt sjukt kallt! Kan inte beskriva hur mycket jag frös.. Tappade känseln i fötterna och det började sprida sig upp i benen, tack och lov var matchen då slut! När vi kom hem käkade vi på sibylla, jag tog det vanliga, lövbit! Men blev besviken, vitlökssmöret finns inte längre kvar, så fick ta beasås. Nu mår jag pyton, tål inte så feta såser, blä!


Lisa och jag bjöd på välkomstdrink!


Jag & Becca


Och såhär ser jag ut idag!


Hej hej:)

Följa varann på bloglovin?

2010-05-02 // 17:00:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback