26 maj - 10

Idag hade jag engelska och italienska i skolan, på engelskan hade jag den muntliga redovisningen. Sedan skrev min grupp och jag en recension om andra gruppens arbete. När det var klart skulle man skriva en utvärdering, hur det gått med arbetet. Även det hann jag göra klart, så nu kan man nog säga, jag är klar med engelska B. Det är en av den bästa dagen i hela mitt liv! På italienskan tittade vi på film, ända tills det blev strömavbrott. Det började tjuta på skolan, och många trodde det var brandlarmet, fast med sämre ljud.. Vi fick sluta tidigare från italienskan, och då slutade jag för dagen. Men åt klyftpotatis, biff och tzatziki innan jag drog hem, underbart gott! haha. Men man kanske stinker nu?

Jag kom hem ungefär vid halv två och sen dess har jag legat ute och solat, ätit glass. Eller man kanske kan kalla det strössel? Men ska det vara så ska det vara ;)







» Malin

Shiit va lik du va Sanna Bråding på profilbilden

2010-05-26 // 22:49:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback