29 maj - 10

Nu sitter jag här och lyssnar på lite musik. Hela dagen har jag varit i Ludvika, eller gårdagen kan man också säga.. Först var det skola, foto, sista lektionen.. Det känns skönt, snart är lovet här! Efter det drog vi ned på stan och där stannade vi till ungefär halv elva, på kvällen alltså.. Vi har solat, ätit godsaker, ätit sushi, kollat marknad och åkt karusell! Det sistnämnda kunde jag varit utan, blev att på kasst. Men tack alla för dagen! :)









Inte ofta man hör talas om Ludvika nu för tiden, men jag växte upp i den stan :) Härlig stad. Om man inte gillar liv och rörelse. :)

2010-05-29 // 18:58:03

Sv: Jo, staden har förändrats en hel del. Vi flyttade därifrån -89 och man har inte återvänt allt för ofta sen dess. Men förra året cyklade jag och min sambo igenom Ludvika på vår cykelsemester från Kiruna till Ystad :) Vi hann strosa runt lite i staden innan det var dags att trampa vidare :)

2010-05-30 // 10:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback