31 maj - 10

Sista dagen på maj månad, jag förstår inte hur det kan gå så himla snabbt! Imorgon är det juni, sen är det juli, augusti.. Sedan är det snart vinter igen, haha nej så negativ ska jag inte vara.

Idag var det skola som vanligt, eller bussresan till skolan var inte som vanligt. Bromsarna fastnade efter vägen, vi fick hoppa ur och vänta på en annan buss, tror det tog ungefär 10 minuter. Vi kom i alla fall några minuter försent till svenskan, men vad gör det? Jag hade procontra på svenskan, och det gick skapligt. Min grupp pratade om dödshjälp, för och emot. När svenskan var klar var det håltimme = ut i solen. Underbart skönt! Men jag hade inte rätt kläder på mig, blev rätt varmt.. Sedan klassråd, italienska och dagen var slut. Jag traskade ned till stationen och satt mig utanför i solen, träffade på Cissi :)

När jag kom hem la jag mig direkt i solstolen, somnade nog lite.. Men jag hade fått riktigt med färg i alla fall, skönt att inte komma som en blekis till turkiet!


Osminkad linnea..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback