4 maj - 10

Skola som vanligt idag, tungt som vanligt.. haha! Fick i alla fall sluta 1,5 timme tidigare, vi behövde inte vara kvar på svenskan. Det är bara att tacka och ta emot!  När jag kom hem började jag direkt läsa lite italienska, men som vanligt när jag gör det somnar jag. Kan inte förstå hur det kan vara så tråkigt med språk? Vissa älskar det, men jag är tyvärr inte en av dem!  Satt mig här lite, för att göra glosmaskin. Alla glosor i boken finns på nätet, så det är perfekt om man vill träna på lite glosor.

Men nu har jag tagit en paus, har inte ork att sitta flera timmar och plugga. För jag menar, jag har skolan på dagarna också, och den gör mig alldeles slut! Det är inte lång tid kvar till sommarlovet nu, så jag får kämpa på med mina absolut sista krafter.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback