5 maj - 2010

Vaknade imorse, solen sken utanför! Kom till skolan, det blev mulet.. Nu är solek framme igen, när ska vädergudarna bestämma sig? Fast jag klagar inte på solen, underbart skönt när den väl är framme. Men det känns som en bra dag fast vädret inte vill bestämma sig, första lektionen i engelska, speaking nationellt prov. Jag fick äran att prata med Lisa, och det gick riktigt bra!

När engelskan var slut, var det dags för italienska. Tyvärr hade jag prov där också, det kändes faktiskt skapligt. Fast det vet man aldrig, kanske gick hur dåligt som helst?!

Jag åt lite på skolan när jag var klar med provet (gick på 30 minuter). Sedan gick Lisa och jag ned på stan, och den jäkeln tog hål i naveln. Jag är så jäkla avundsjuk just nu, ni kan inte ens förstå. Men jag var snäll och höll henne i handen när hålet togs :) I augusti är det min tur, då jäklar!



» Frida

Min nya blogg ;) Min gamla var Http://fridahammars.blogg.se

2010-05-05 // 16:25:35

Jag ska ta hål i naveln på Fredag :)

2010-05-05 // 23:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback