Bara massa resande..

Igår åkte jag med klassen till Stockholm, eller rättare sagt Älvsjö. Vi var där på en UF-mässa, det fanns hur mycket som helst! Hittade en jättebra produkt som jag nog kommer beställa via nätet. Tänkte att jag ska vara snäll och göra lite reklam för den också, men det kommer senare idag! Vi gick runt ungefär 1,5 och efter det blev vi hungriga. Vi letade på centrum och där var det bara att försöka hitta något matställe, blev en pizzeria. Becca och jag delade på en Hawaii, och jag ska vara ärlig. Pizza är inte min grej! När maten var uppäten beställde Lisa och jag en efterätt som vi delade på. Vit chokladpannacotta med apelsinsås och choklad. Mums, den var riktigt god!

Jag kom hem ungefär halv sex och då tryckte jag i mig lite mat och sedan åkte pappa och jag till Nyhammar för att titta på fotboll. Nyhammar vann, jag frös om tårna! haha.

Hade i alla fall en jättebra gårdag!









» Raisa

snygg väska.. vart kan man få tag i en sån :P??

2010-05-14 // 00:06:18
» Raisa

tack :D det skulle vara gött

2010-05-14 // 00:34:46
» Raisa

tack :D det skulle vara gött

2010-05-14 // 00:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback