1 november - 10

Det gick alldeles utmärkt hos tandläkaren, inget att vara nervös för då alltså! haha.. Jag hade ganska tur, behövde inte ta några röntgenbilder pga att jag var i Falun för inte så länge sedan och röntgade. Det gjorde jag för att kirurgen som troligtvis ska operera min käke ska se hur det ser ut.

Jag har även hunnit med att beställa massa grejer till företaget, så snart börjar tillverkningen! Det kommer bli tufft men grymt kul :) Har även ätit och nu är jag verkligen proppmätt!

Tog ut mitt örhänge innan jag drog till tandläkaren för jag trodde faktiskt det skulle behövas ta plåtar. Upptäckte att det gick att se rätt igenom örat, försökte få med det på kort men gick inte speciellt bra. Lyste därför bakom och då ser man att det faktiskt går rätt igenom.. Kul liv jag har!



» nina

Har nu startat frågestund på bloggen så just nu har du chansen att ställa den frågan du vill ha svar på. Du får fråga precis vad du vill. Jag lovar att svara på allt!.

Direktlänk till inlägget: http://niinalofgren.blogg.se/2010/november/fragestund.html#comment

2010-11-01 // 21:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback