1 november - 10

Kan ni förstå att det redan är november? Vart sjutton har året tagit vägen? Snart är det julafton, för från och med nu springer tiden bara iväg! Jag bloggade inget igår, hade helt enkelt inte ork eller lust till det. Syster m. familj var här och åt igår, riktigt mysigt var det. Nora var väl lite ledsen, men spelar ingen roll, hon är ändå alltid lika söt :)

Idag vaknade jag ungefär vid halv tio, eller kanske ska säga att jag blev väckt.. Har inte hunnit med så himla mycket, bara ätit frukost och fixat mig. Nu ska jag alldeles strax dra mig mot tandläkaren, usch! Blir alltid lika nervös, men hoppas det går bra.

Slänger in något inlägg när jag kommer hem..



» Madde

Hoppas de gick bra hos tandläkaren :)

2010-11-01 // 21:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback