10 november - 10

Förlåt för dålig uppdatering men jag har helt enkelt inte haft tid. Igår blev en kryssning bokad med Silja Galaxy så i vår blir det studentkryssning! Beställde även min studentmössa och lite småsaker av ett företag som var på skolan. Jag kan verkligen inte fatta, en hel termin kvar och lite mer än 5 veckor kvar på gymnasiet, det är helt sjukt! Nu är det min tur att ta studenten..

Igår kväll var jag på hockey, Smb-Alfta, matchen slutade 4-1 vilket var jättebra! :) Just ja, igår kom första snön och det gav sig aldrig så just nu är det sjukt mycket ute. Det ogillar jag eftersom jag verkligen inte tycker om snö. Enda gången det är mysigt är på julaftonen, men kom igen, en gång/år, då kan jag lika gärna vara utan! haha..

Idag har jag varit i skolan som vanligt, natur och filosofi hade jag, ändå var man sjukt trött! När jag kom hem började jag direkt skriva det som jag ska prata om på det muntliga nationella provet som jag har på fredag. Har sedan suttit i flera timmar och det är klart! Imorgon ska jag läsa in så det sitter i skallen.. Har även hunnit med att basta idag, det var riktigt skönt att få slappna av lite efter allt plugg.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback