28 november - 10

Måste säga att det här känns jättekonstigt, att skriva.. Ni kanske inte tycker det gått lång tid, men det har varit en evighet för mig, med tanke på att jag förut uppdaterade flera gånger om dagen! Jag tänker inte skriva om vad jag gjort under den lediga tiden, det enda jag säger är att det varit bra.

Idag har jag varit på julmarknad i Ludvika, sålde smycken. Eller okej, där ljög jag lite, vi skulle sälja men gick inge vidare om man säger så.. Var dåligt med folk och det var nog tack vare kylan!

Vill berätta en sak, bara för att jag gjorde en uppdatering nu betyder inte det att jag är back in business! :)






hej! såg att du tröttnat på att blogga men jag måste bara säga till dig att din blogg är jättebra! går in varje dag och bara väntar på uppdatering. Men ta den tid du behöver så du är tillbaka sen igen, den är verkligen underhållande! :) keep up the good work! din småjustering i designen blev riktigt bra! :)

2010-11-29 // 13:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback