19 oktober - 10

Just nu sitter jag och äter popcorn ur min nya fina skål och till det dricker jag cola.. Jaa, ni såg rätt! Tittar även på liverapportering från smedjebackens hockeymatch, känns jobbigt att jag inte kan vara därnere och titta, men så går det när man är sjuk! Hade ju inte haft en skål popcorn framför mig om jag varit på hockey, får se det så.. haha!

Tidigare bastade jag, fryser så himla mycket på grund av febern, det var varmt och skönt!



SV : Haha jasså, jag har tur som har en sån konstärlig syster :) Men oftast tror jag att tatuerarna brukar korigera den lite också, speciellt om man tar med sig en egen bild. Beror ju på vart den ska sitta också :) dom brukar ju alltid framföra det man vill ha så :)

2010-10-19 // 21:12:42
» Madde

MUMS :D

2010-10-19 // 21:38:11
» Sanna

hej !

allt bra idag med dig ?

2010-10-20 // 08:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback