20 september - 10

Inatt tittade jag på valvakan, förstår egentligen inte varför. Är inte alls intresserad, men ändå kände jag mig jätte insatt! Politik kanske är något för mig? Nej skojade bara..

Var inte speciellt pigg när klockan ringde imorse, hade lätt kunnat sova några timmar till. Men det var bara att pallra sig upp och fixa iordning allt. Börjar 08.50 på måndagar, vilket är jätteskönt! Vi har varmkök här, så får sovmorgon och tar ungefär 7 minuter att gå ned dit :) Idag har vi gjort massa kyckling, vårrullar till förrätt, flygande jakob till varmrött och chokladtårta(nästan som kladdkaka) till efterätt. MUMS! Chokladtårtan var nog dagens höjdpunkt, fick faktiskt med mig en bit hem i en liten låda.. Inte ska man väl kasta så goda grejer!

Har precis skrivit klart ett arbete som jag har på naturkunskapen om immunförsvaret. Det är nu inskickat vilket känns super! Tänkte att jag även ska skriva klart svenskan nu och skicka in.. Då har jag två saker klara, har en hel del kvar! Jobba jobba jobba.




Vet att det inte ser så jäkla gott ut, men jag älskar att röra ihop allt.. haha! Gott var det ska ni iaf veta :)



» LIENE

åh vad gott det ser ut!

2010-09-20 // 17:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback