30 september - 10

Igår blev det ingen uppdatering alls, men jag hade inte tid. Kom hem från skolan ungefär halv fyra och sedan pluggade jag ända till klockan sju, då jag drog iväg på dans.

Idag började jag 12.45, vilket var skönt! Men åkte med 10.20 bussen eftersom vi skulle fixa en rådgivare till företaget, men affären var stängd! Var bara att gå upp till skolan och lägga sig på bänkarna, mysigt! haha, nej inte det minsta.. Rättskunskap och natur är det enda lektionerna jag haft idag. Känner mig så himla stressad över skolan, två naturarbeten, tenta på psykologin och matteprov. Så ser närmaste veckorna ut, eller ska jag säga veckan?

Just nu orkar jag inte göra något, ska kolla runt lite och sedan får vi se om jag skriver lite på psykologin.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback