6 september - 10

Hela min dag har spenderats liggandes på soffan. Känner mig knappt levande, okej så illa är det inte, but you get my point ;) Har tittat på filmer, sovit, varit kall som en isbit samtidigt som jag har varit alldeles kallsvettig. Mysigt eller hur? Får se om det blir skola imorgon, just nu lutar det inte åt det. Men en natts sömn kan göra susen!

Synd att jag inte hade mina nya nagelgrejer idag, då hade jag kunnat haft i alla fall lite kul. Fast vet inte om jag orkat ödsla tid på naglarna, jag är en sådan som kan börja grina för ingenting när jag är sjuk. Tänkte att det kanske är bra för er att veta! ;) haha..


Den sjuka sanningen.. haha! tolka det hur ni vill.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback