14 januari - 11

Denna skolvecka har verkligen varit lugn, skönt att börja på det sättet! Dock kommer det vara lugnt hela terminen, men inte som denna vecka. Nu har "alla" nya kurser dragit igång förutom Svenska C som börjar nästa vecka! Ska på ett sätt bli skönt för då är det bara att köra och när man nu har grejer att se fram emot så som studentkryssning, bal, säckgång och student så går tiden mycket snabbare. Vet inte om jag skrivit det här tidigare men när jag får hem studentmössan kommer det verkligen kännas verkligt. Just nu känns det inte som att det är min tur att vara sådär fin och gå på bal. Kommer ihåg när jag var liten och tittade på mina kusiners bal, då tänkte jag att det kommer ta så himla lång tid innan det skulle bli min tur. Men nu står jag här, bara någon månad kvar, sjukt! Ni kommer få höra mycket om det här i bloggen, men det känns som att det är enda chansen till att jag ska orka med skolan.

Nu ska jag plugga lite och göra klart en filosofiuppgift som ska vara klar imorgon.


Har visst en väldigt stark blixt på mobilen, har fortfarande svårt att se helt bra.. haha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback