3 januari - 11

Nu har jag precis ätit lite laktosfria pannkakor, mums! Men känner mig just nu som en degboll i magen.. haha! Sitter med min stora dator, har blivit så att jag lekt lite med den lilla eftersom den är ny. Den här känns verkligen enorm nu, när jag slog igång den satt jag bara och sa: "shit, shit, shit", haha! Aja, nog om det..

Sitter och väntar på att hockeyn ska börja, dock är det många timmar kvar. Bara le och låtsas vara glad :)



sv: åh fruktstund :D de påminner mig om när man hade sånt på dagis ^^ frukt är supergott! vi brukar oxå ha sånt och doppa olika frukter i smällt choklad :3



så tråkigt :/ hoppas du blir frisk innan skolan :) när börjar du btw?

2011-01-03 // 17:38:55

sv: haha kul xD va de gott då? :D



lyxigt! kul att de e sista året ^^ så du tar studenten i sommar? :)

2011-01-03 // 17:58:24

sv: haha jo, har smakat mango, den e inte god xD inte annanas heller :o



åh de låter så kul :D dock har jag 2 år kvar innan jag går ut .__. ska du fortsätta plugga efter skolan? Eller blir det jobb för din del?



japp det gör jag ^^ det bästa man kan göra är nog att gå en bred linje

2011-01-03 // 20:35:55
» SOFIA

Hoppas du har haft en underbar dag! Gillar du hårprodukter så kika in tävlingen som är igång. KRAM

2011-01-03 // 21:26:33

heja sverige (:

2011-01-03 // 21:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback