9 januari - 10

Idag kom mamma in och väckte mig strax innan tolv för att snart börjar skolan. Men kom igen, låt mig då få sova så länge jag vill.. haha! Nej det var skönt att gå upp så "tidigt". Hoppas jag blir trött ikväll så jag kan somna tidigt och då kommer jag upp i tid imorgon för att sedan kunna lägga mig ännu tidigare imorgon kväll och vara superpigg på tisdag! Tror ni det funkar? Tyvärr tror inte jag det..

Aja, just nu sitter jag och pluggar lite psykologi. Är på sista uppgiften och det ska bli underbart att skicka in den. Gick halvt in i väggen veckan innan lovet och jag känner fortfarande av det. Vill börja grina men det känns som att jag måste hålla tillbaka det för att få det här gjort. En sak som är bra är att jag har världens skönaste schema denna termin, så man kan ta det lite lugnt och inte stressa lika mycket som nu innan jul!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback