dagens klädval



Fin blogg allt bra? :D



En blogg om sex, kärlek, tankar, vardag och tips. Läs och följ gärna, du kommer inte att ångra dig. Jag lovar! :D

2011-01-25 // 22:15:21

Fint! =)



sv: Okej, så kul =) Längtar något enormt tills mössan kommer, mejlade till abcgruppen i förra veckan och frågade när den skulle komma och de svarade att de skulle komma till skolan i februari =D



Jag tror att det blir en vit för min del. Jag har egentligen hittat en med lite söta blommor och såntdär, inte vit men ljus, som jag vill ha. Men just nu finns den bara i för stora storlekar och de är inte säkra på om det kommer in fler innan studenten. Slut hos leverantören och allt. Så jag vågar inte riktigt chansa på det, eftersom att det även bara är ett fåtal kvar av den vita som jag vill ha.. Hade tänkt beställa idag eller imorgon :D



Jag vill inte heller känna mig stressad med det, och inte balklänningen heller så ska snart åka iväg och titta på en som jag vill ha. Hade jag tänkt i alla fall. Skorna och eventuella väskor kommer senare!



Lång kommentar, förlåt :)

2011-01-27 // 19:44:38

sv: Okej :) Studentklänningen klickade faktiskt jag också precis hem, överlycklig =) hoppas nu bara att den passar... den ska komma hem till mig i nästa vecka i alla fall, så då får jag prova den!

Okej :D åh, vill också köpa en balklänning, de är så fina. I alla fall titta på en som jag spanat in ganska länge nu!



Nä, jag håller med. Känns som tiden går sjukligt snabbt. Egentligen känns det inte som att det var så längesen som man fick beskedet om att man kommit in...

2011-01-27 // 22:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback