25 juli - 11

Ännu en jobbdag över och nu är det bara 9 st kvar.. SKÖNT! Det bästa är nästan att det bara är en måndag, känns som att det är den jobbigaste dagen! Idag har det varit som vanligt, moppat, gjort rent vid toaletterna + i dem, tömt papperskorgar.. Ja, det är så mina dagar ser ut! Men det finns faktiskt en positiv sak med det, i och med att jag varje dag moppar och man måste ta i rätt mycket pga. alla olje/fettfläckar. Jag har fått mer armmuskler, det kan jag inte klaga på!

Nu tror jag att jag ska ta mig ett glas cola så jag orkar hålla mig vaken ett tag, för ska försöka låta bli att sova nu.. Brukar jämt ha så svårt att somna då när jag lagt mig på kvällen.





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback