29 juli - 11

Idag har det varit en sjuk dag på jobbet, alltså äcklig. Ska inte på detalj gå in på varför men det var det värsta jag varit med om i HELA mitt liv.. Nu är det bara 5 jobbdagar kvar och jag vet att det inte kan bli värre än idag, det känns ju i alla fall bra på ett sätt! Jag har faktiskt lärt mig en hel del på jobbet, från början undrade jag hur sjutton det skulle gå med tanke på att jag blir äcklad av saker väldigt lätt. Hur många skulle kunna tro att jag kan torka bort andras skit på toaletterna utan att spy? Inte jag i alla fall, vilket jag är förvånad över! haha..

När jag kom hem la jag mig direkt ute och solade, somnade nog till också.. Eller inte nog, det gjorde jag! Känner mig fortfarande jättetrött så blir nog läggdags rätt tidigt idag, för imorgon ska jag och göra stan osäker! haha




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback