14 juni - 11

Nu var det längesen jag gjorde en riktig uppdatering, men nu på senare tid har det varit väldigt bokat schema hos mig! Allt som har med studenten att göra har tagit upp mycket tid. Har även varit i Alanya med mina vänner och vi hade en underbar resa.. Synd att en vecka går så fort! Kom hem med två tatueringar och jag älskar dem!

I veckan har jag umgåtts med klassen, eller man kanske säger en del av klassen? För vi har aldrig träffats alla tillsammans, tycker det är synd att vi inte fick en bra sammanhållning! Jag har kommit några väldigt nära och det är jag väldigt glad för.. Under studentdagen kom det inte en enda tår, det är rekord när det gäller mig! När jag har lämnat mina tidigare klasser har tårarna bara sprutat. Men det var annorlunda den här gången, det var så mycket lycka i skolan! ÄNTLIGEN är man klar, äntligen har man nått sitt mål! Sprang ut och utanför stod min fina älskade familj och tog emot mig med gosedjur, rosor och kramar. På kvällen sågs några från min klass och jag njöt av en sista kväll tillsammans. På morgonen när jag vaknade var allt över och jag kan erkänna att då kom min första tår. Det är verkligen över nu och mina vänner sticker iväg till andra länder! inte okej..

Idag har jag i alla fall gjort mitt första besök på arbetsförmedlingen, får se hur detta blir!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback