12 mars - 11

Nu var det längesen jag uppdaterade här, men har helt enkelt inte haft lust att skriva. Just nu sitter jag på bussen påväg till Stockholm. Lycka när jag upptäckte att det är gratis internet på bussen! Vilken tur att jag tog med mig min dator.

Idag fyller min bästa bror David 20 år. Har sjungit för han och gett han en fin present, har gjort iordning och beställt en fotobok med bilder på oss två och texter.

Får se när nästa inlägg kommer, känns som att jag har mer att skriva om nu när jag drar till huvudstaden. Hemma i lilla Dalarna händer det inte speciellt mycket, jag äter inte mat på restaurang varje dag och jag kan definitivt inte åka iväg på en spontansemester.



» bitte

Hej tävlar ut en snygg shoppingkasse på min blogg ifall du vill va med.

http://www.lovemercury.se/?p=2638

2011-03-16 // 09:06:03
» Kalle

Vilken bus är det som har trådlöst internet? GoByBus?

2011-03-25 // 23:27:38

Hej :) jag har en dagens bloggtävling! Du får supergärna vara med, det är bara klicka på länke här under och anmäla dig :)

http://vadfanskajagheta.se/2011/march/onsdag-dagens-blogg-4.html#comment

2011-03-30 // 12:58:00

sv: kul att du är med och tävlar om smycket :D

2011-03-30 // 19:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback