28 november

Hur kan det vara så att när jag sagt att jag ska uppdatera bloggen tycker jag det är drygt och när jag skiter i den saknar jag det? Jag saknar att få skriva av mig! Trots att jag inte ens nämner så mycket känslor här, känns som att sådant är mer privat = inget för bloggen. Kanske ska köpa en fin bok och börja skriva för hand? Nackdelen med det är nog att fler känslor skrivs ned där än på bloggen och då är det inte kul om någon skulle "råka" tjuvläsa".. Får se hur det blir helt enkelt :) När jag var mindre hade jag cirka 3 dagböcker som jag skrev i och när man nu tittar tillbaka kan man inte hålla sig för skratt. Tyckte att jag var jätteduktig att skriva då!

Annars då? Jo livet rullar på! Haha, det där lät väldigt deppigt, men det är det inte. Är kvar på Vero Moda men gör min sista dag på onsdag vilket jag tycker suger! Trivs som handen i handsken.. På torsdag ska jag även klippa mig, helt ny frisyr! Lovar att bild kommer.






Fin blogg! :)

Kolla in min? Frågestund just nu :)

Kramar !

2011-12-04 // 16:11:26

Det är inte alltid lätt att hålla bloggen vid liv, men skriver man för sin egen skull kan en hemlig dagbok vara lika viktig!



Den kräver ju inte på samma sätt regelbundna uppdateringar! :)

2011-12-04 // 16:14:35

Det är inte alltid lätt att hålla bloggen vid liv!



Om man dock skriver för sin egen skull kan en hemlig dagbok vara lika viktigt :)

2011-12-04 // 16:18:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback