dam dam dam

Hade en jättebra helg, var ute med fina vänner! Lyssnade på Ebba Gold, dansade och shottade, som vanligt. haha! Idag var jag tillbaka i Borlänge på praktiken och trivs fortfarande lika bra (om inte bättre) Nu vet jag att jag är rätt, det är kläder, skor eller smycken jag vill jobba med. Alltså sälja, inte ha som arbetskompisar ;) Nej förlåt det var dåligt..

Just nu sitter jag och dricker cola, förvånande? Aja, tänkte att det blir en "bildbomb" idag :) Föresten, innan jag släpper den måste jag berätta att jag nu är brunett, så ni inte får värsta chocken :) haha


festoutfit + strumpbyxor



jesper & jag



» jocke

Vacker tös!:D bra med dig?

2011-12-14 // 06:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback