Samarin?

Är det någon ute i denna värld som kan skicka Samarin till mig? För tillfället är magen och jag inte ett bra team och det har vi inte varit på hela helgen. Har även haft lite feber, huvudvärk och har varit helt slut.. Nu är febern och huvudvärken borta och då vill halsen också visa att den finns. Jättekul kan man ju tycka!

Men jag har ändå lite positiva känslor i kroppen, inte så många för tillfället men man ska väl vara glad för det lilla? Idag var jag till Borlänge sjukhus och visade mina halsmandlar så inom tre månader blir operationen av! Vet att jag kommer få jätteont i början men det är verkligen värt det. Att vara 19 år och stinka är ju faktiskt ingen höjdare! Frågade även doktorn vad det kan vara i min ena näsborre. Varje dag känns det som att något kryper långt in, precis som när man har fått in en liten fluga på sommaren. Jag är rädd att jag har något djur där, för det finns ju faktiskt en chans. Hoppas att det inte är så men jag ska i alla fall prata med doktorn som ska operera mig och då ska han kolla näsan när jag ändå är sövd.

Har även fixat en ny praktikplats, det är nog det som gör mig mest glad! Får där jag vill vara, det kommer bli bra :)






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback