Grått nytt hår!

Ja jag har varit dålig på att uppdatera, men jag har inte mått så speciellt bra! Mår fortfarande inte helt 100 och därför har jag bestämt att bloggen kommer på sidan. Jag tänker inte sitta här och ljuga och säga att jag mår bra när jag inte gör det. Men imorgon avslutas tävlingen och det va helt fel tid att ha en sådan när jag inte ens orkat logga in här. Presentkortet kommer någon vinna så ni kan vara lugna! :)

Har precis gjort ett kollage med bilder från 2011. Jag har klagat men nu i efterhand ser jag hur kul jag faktiskt har haft. Det kan vara det bästa året någonsin för mig, eller det är faktiskt det.. Stockholm, Turkiet, studenten, bal, studentkryssning, säckgång, tog körkort, Uppsala, fester och jaa ni hör ju själva! Vad har jag klagat på? haha..

Aja, gott nytt år på er och sen får vi se när (om) jag återupptar skrivandet!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback