Hurt

Ååh jag har så ont i magen att jag håller på att gå under! Men det är bara att kämpa sig igenom det :)

Hade svårt att sova inatt pga flera anledningar. Mina fina köttiga skavsår gjorde ont, så fick gå upp och leta efter skavsårsplåster.. Hade ont i magen och största problemet, jag va inte trött! Haha.

Nu håller pappa och jag på och städar ut julen, nu är våren påväg! Eller? Om man tittar på mina skavsår så blir det ett ja, börjar komma när våren närmar sig, när sommaren är här mår mina fötter inte alls bra för då är det sår överallt!

Någon mer som har extremt lätt för att få skavsår?! Kan komma helt oväntat också, har ett par sneakers och jag har haft dem i typ två år. Igår fick jag första skavsåret trots att jag haft dem ungefär varje dag..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback