18 juli

Jag är kass på att uppdatera, I knooow! Men jobbet går före allt annat och jag är helt enkelt för trött när jag kommer hem på kvällarna.. Och idag har nog varit jobbigaste dagen någonsin. 09:45-18:00. Inte så jobbigt kanske ni tänker? Nej det hade inte varit det om inte brandlarmet börjat tjuta strax efter tolv. Fick utrymma byggnaden och sedan var det bara att ställa sig ute i regnet på besked, som aldrig kom.. Klockan tickade, en timme gick, två timmar gick, tre timmar gick.. Fick reda på att det skulle dröja någon timme och vi skulle få nytt besked klockan fyra. Så vi alla gick och åt pizza, det satt riktigt fint efter att man missat lunchen med två timmar och endast åt en halv skål fil till frukost.
 
Klockan fem öppnades de flesta affärer igen, men vissa var rökskadade. En timme gick extremt snabbt och sen var det bara att gå mot bussen. Ja, så såg min dag ut! Nu ska jag och världens bästa pappa titta på film, The Hangover 2 :)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback