åttonde oktober

Jag hade klockan på 11 imorse, eftersom jag skulle börja jobba 13.. Vill försöka sova så mycket som möjligt då jag senaste veckorna fått lite väl lite sömn! Kunde dock inte somna förrän 03:00, ja ni läste rätt. Jaja, tänkte att jag i alla fall skulle få sova åtta timmar. Det där är något av det farligaste man kan tänka på när man ligger i sängen, hur många timmar/minuter man får sova innan man ska gå upp. Då brukar det oftast automatiskt bli så att man inte kan somna och man får dra bort timme efter timme.. Känner ni igen det?
 
Pappa kände tydligen för att fylla på pellets, typ halv nio imorse. Pannrummet ligger precis mittemot mitt rum, och ja det är ju inte ljudlöst att fylla på. Vaknade självklart av det (mycket glad tjej då) Hade jättesvårt att somna om, vaknade sen tio. Kändes ovärt att somna då, så spelade lite yatzy och låg kvar under täcket för där var det varmt och skönt. Det måste vara det jobbigaste med hösten/vintern. Att kliva upp ur sängen, i kylan :)
 
Och som sagt, jag har även jobbat stängning. Kände mig lite seg, kan nog vara pga förkylningen som jag nu fått! Slutade 20:15 och då var det bara sätta sig i bilen och köra hem. Kan med handen på hjärtat säga att jag blev rädd på slutet, började gäspa mer och mer, ögonlocken blev tunga.. Så jag stängde av värmen, höjde musiken, satt och sjöng (skrek) med i låtarna, och gav mig även något bitchslap! Imorgon har jag även då stängning, en sak som är säker är att jag ska köpa mig en cola eller energidryck innan jag sätter mig i bilen.
 
Ska ta mig något att äta nu, får nog bli lite te och mackor!
 
älskar den här bilden på mig och prinsessan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback