Femtonde oktober

Tänker börja det här inlägget med att berätta för alla vilket skitväder det är ute nu. Inte konstigt om folk blir deprimerade.. Sommaren var också skit och nu är det bara skitmånader framöver! Okej, nu ska jag inte vara negativ mer, eller ja, försöka iaf!
 
Idag har jag varit hos världens bästa Cissi, hon hjälpte mig färga min utväxt och sedan pratade vi massor. Blev även bjuden på fika och det tackar man ju inte nej till! Åkte hem och sedan åkte mamma och jag till stan igen, fast till bror. Jag la mig i en fåtölj och sedan titta jag på datorn medan dem fixade med några stolar. Var kvar någon timme och på hemvägen köpte Mami och jag med oss pizza från stan. Det var gott, men måste ändå säga att colan var höjdpunkten!
 
Nu sitter jag här och lyssnar på gammal musik och väldigt passande slogs precis "det regnar i stockholm" igång. Tänkte att det kunde vara kul att veta, för jag antar att det regnar där på riktigt idag!
 
 
drömmer mig tillbaka till Turkiet, bästa resan någonsin!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback