nionde oktober

Har åter igen jobbat ett kvällspass och känner mig skapligt trött och sliten. Idag gick jag in på ICA när jag slutade och köpte en cola och godis. Allt för att inte somna vid ratten, för vägen jag åker hem är så jäkla tråkig, skog skog skog.. Och inte nog med det, helt nyasfalterat så det känns som att man bara glider fram! Idag fick jag tvärbromsa två gånger för rådjur, såg även sådana på två andra ställen men jag såg långt före så behövde inte sitta i rutan efter ;) Såg även två rävar och en katt på vägen hem. Tycker att djuren kan hålla sig inne i skogen när jag åker där. Helt sjukt vad öde vägen är på kvällarna, mötte en bil och hade ingen bakom mig (trots att jag körde 65 där det är 80, höhö) Jag vill inte ta några risker när jag hade sett så många djur!
 
Shoppade även lite idag, några fina grejer som kommer användas mycket nu under hösten/vintern. Kommer visa bilder, det lovar jag. Kanske till och med fixar det idag!
 
 
snart är det dags för min tredje tatuering, can not wait!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback