Nittonde oktober

Sjukt vad tiden går snabbt, har i alla fall haft två riktigt bra dagar sen jag skrev senast! I förrgår jobbade jag, kvällspass så jag hade inte tid eller ork att skriva här. Igår var jag ledig och vid tolv kom Cissi hit, vi tog en långpromenad och blev alldeles svettiga.. Sedan gick vi hem och tittade på film, The Vow och efter den From Prada To Nada. Två helt klart sevärda filmer :) Bjöd även henne på varm choklad med mini marshmallows i, mums!
 
Och idag har jag jobbat igen 13-20:15! Gick bra trots att jag hade ont i fötterna/ryggen och att jag var så himla trött. Sprang in på ICA innan jag åkte hem, 3 Cola för 36 kronor, PANGPRIS! haha.. Åkte hem, tog mig ett glas cola och nu sitter jag här på mitt golv. Håller på och fixar naglarna, blir svarta! Men inte glansiga som man brukar ha utan nu är dem matta. Skitsnyggt måste jag erkänna att det blir!
 


va söt du är! jätte fin frisyr med flätan

2012-10-21 // 20:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback