sjunde oktober

Sjukt vad tiden går, och nu mår min hals bra! Så himla glad, I did it :) Men nu har jag fått en förkylning istället.. Men antar att det hör hösten till att näsan ska rinna och lite halsont. Jag brukar alltid vara sjuk en gång när hösten precis börjat.
 
Igår jobbade jag i alla fall första passet på typ två månader, så himla kul att vara tillbaka. Var orolig att jag skulle glömt massa. Men det gick jättebra :) Jobbade även idag och imorgon har jag stängning. Kommer nog vara galet trött när jag ska åka hemåt. Har fortfarande inte tagit igen mig helt när det gäller sömn och jag har inte varit så "aktiv" med tanke på att jag bara legat på soffan..
 
Jag blev att sakna bloggen idag, vilken rolig historia vi har bakom oss! haha.. Ska försöka bli bättre, vet att jag sagt det förut men ibland släpper bara all inspiration man har till att blogga. Då blir det torka, sånt man får räkna med helt enkelt :)
 
Nu sitter jag här med brända mandlar och ett glas cola. Ska snart kika på en film och efter den är det dags att dejta min nya sköna kudde. Hoppas bara att jag kan somna!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback